Sivut

maanantai 30. maaliskuuta 2015

Mekkoja, mekkoja, mekkoja.. Hevosia, hevosia..

Kävin viikonloppuna kotona pitkästä aikaa, olin ollut kotona ehkä tunnin kaks niin olin valmis jo lähteen kotiin. Sunnuntaina ennenkuin lähdin takaisin Äitin kyydillä niin tilasin siskon kanssa mulle mekot, mekot siksi koska kaikista piti ottaa xs ja s kun ne mitat oli niin hämärii ja sitten että ei ois tarvinnut alkaa säätään niitten vaihtojen kanssa kun kuukauden pääsät pitäs olla jo mekko todellakin. Koska toukokuun toinen päivä on Äitin 50-juhlat. Koitan ottaa sieltä kuvia ja omasta mekosta ja asusta pakotan äitin tai siskon ottaan kuvan.

Oon ottanut itseäni niskasta kiinni, alan treenaan että oon kesällä kesäkunnossa, kylläkin aika myöhässä mutta eikö se ollut että parempi myöhään kuin ei milloinkaa? Joka päivä treeni ja sitten vielä vatsatreeni erikseen. Tänään jo kokeilin niin kyllä hiki tuli :D Saattaa kyllä johtuu siitä että on niin paska kunto että..

Tällä viikolla meillä on vaan maanantaista keskiviikkoon koulua, mutta minulla on torstaina vielä tallia, joten käyn varmaankin torstaina ratsastaan ja huomenna mahdollisesti. Voisin mennä Millalla ja Tikrulla kun viimeksi sillä menin niin se oli niin kiva.
 Tuo malli tuossa mekossa on muuten aivan ihana mutta tuo kaula-aukko on mulle liian iso, joten sisko käy katsoon  kangaskaupasta jos löytys siihen joku hyvä "alu kangas" koska en halua näytellä mun rintoja :D Ja jos tuota ois ollut muun värisenä niin ois ollut vielä ihanampi. Mutta pitää katsoo että miltä tuo näyttää.
 
Tässä mekossa ihastuin tuohon väriin ja muutenkin malliin siellä takana on tuollainen ^^ juttu, mikä on kiva yksityiskohta. Varsinkin kuin tuo mekko on muuten aika simppeli.
 Tässä mekossa on sitä jotain tykkään vaan hirveen paljon, tuo väri on jotain niin ihanaa ja muutenkin tuo malli, toivon vaan että tuo ei oo liian lyhyt, mutta jos on niin laittaa vaikka jonkun mustan hameen sinne. Ja sitten oon vielä menossa katsoon Oulusta ainakin näillä näkymin vielä mekkoa, riippuen siitä että milloin tuo paketti matkustaa Ouluun mun siskon luokse, että pääsen kokeileen onko nuista mikään hyvä. Mutta vaikka paketti tulis ja löydän ihana mekon niin meen silti Ouluun shoppaileen koska kevät tulee tai jotain.
Tuo kangas näyttää tosi hämärältä mutta siinä on vaan tylliä niin ohut kerros että se "alushame" näkyy sieltä läpi. Tuo väri on jotenkin kans ihana vaikka onkin aika jännä. Mutta silti laitoin senkin ostoskoriin. Toivottavasti vaan nuo tulis tällä tai ens viikolla.


Ja jotta tämä postaus ei olisi mekko täytteinen niin hevosten naamakuvia.

Kertokaa mikä nuista on teidän lemppari? Ja onko teillä mitään suunnitelmia pääsiäiseksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :) Kommentit tuovat iloa bloggaamiseen.