Sivut

perjantai 26. joulukuuta 2014

Christmas, snow and cold.

Olen kuluttanut liikaa aika katsoessani netflix:stä elokuvia, kaikkea rakkaus hömppää. Koska saa syyn itkeä vaikkakin on taas se aika vuodesta, että en muista edes milloin olen viimeksi itkenyt. Olen syönyt liikaa karkkia kierin varmasti lattialla kun menen takaisin Pudasjärvelle. Mutta onneksi joulu on kerran vuodessa, jonka jälkeen alan taas pitämään mahastani huolta. Että siitä ei tule liian iso.
Haluisin käydä kaupungissa siellä ihmisväen tungoksessa shoppailemassa kunhan alet alkaa, tai sitten vain suosiolla tyydyn nettikauppojen selailuun ja ehkä äitin kanssa jotain tilataan. Vielä olisi pitänyt tilata avonilta meikkejä ja muuta, mutta koska viimeksi kun olin kotona niin emme kerenneet ja äiti on nyt nakannut vissiin roskiin sen lehden.
Haluaisin vuokraponin itselle jostain täältä likeltä, vaikka Kiimingistä tai Iistä. Pitäsi käydä kyselemässä tuolta yhdeltä tallilta että voisinko liikuttaa tai käydä lomilla vaikka liikuttamassa ja viikonloppuisin kun olen kotona. Muuten ottaisin oman ponin jonnekkin mutta talvella en halua koska käyn niin harvoin kotona ja sitten se vain lihoisi jos en ottaisi sille jotain vakituista liikuttajaa tänne. Ja eri asia että alkaako äiti ja isi maksamaan ja näin pois päin.
 Halusin mennä kirkkossa käymään täällä kotipuolessa. Ihan vain sen takia että pääsen laulamaan. Oli ihanaa käydä siellä pitkästä aikaa, päällä oli äitin vaaleanpunainen villapaita jonka sain siltä kun ei käytä. Kylläkin tongin eka sen vaatekaapin koska mulla ei ollut mitään mitä olisin voinut laittaa kirkkoon, mustat farkut ja sitten ruskeat korkkasit. Jotka aattelin ottaa takaisin Pudasjärvell, mulla on liian ikävä kävellä korkokengillä.
Uusivuosi viiden päivän päästä, mutta en tiedä mitä teen. Olen joko kotona, kärsimässä tylsyydestä, Pudasjärvellä myös kärsimässä tylsyydestä tai sitten olen Oulussa pitämässä hauskaa. En tiedä. Mutta toivon viimeistä vaihtoehtoa. Voisin melkein kuvata mitä sain jouluna lahjaksi. Vielä on puhelinkuori paketi tulossa jossain vaiheessa, eri asia että milloin.










Kirkosta menimme käymään ensin Yli-Iissä hautausmaalla ja sitten lähdimme Oijävellä käymään viemässä myös kynttilöitä.

Parasta joulussa on koristella joulukuusi.


Sain ihanan kirjan minkä luen varmaan loman aikana :3 <3


Ja nämä karkit. Ainoat mitä syön on geisha, pätkis ja mahdolliset dumble karkit.

Luminen luminainen ilmoittuu. -25 C pakkasesta viemästä kynttilää kissan kanssa.
Päällä ihana paita <3

Lukijoille jos teitä edes on siellä niin kysymys haluatteko että teen videolla mitä sain vai kuvilla?
Viettäkää ihana joulu ja rauhallinen. Syökää karkkia enenmän kuin mahaan mahtuu, ja nauttikaa lahjoista.

4 kommenttia:

  1. Minun mielstä olisi kiva kuulla jälleen ääntäsi videolla, joten tee ehdottomasti videolla lahjojen esittely

    VastaaPoista
  2. videolla lahjojen esittely :))

    VastaaPoista
  3. Sulla on tosi kiva blogi, mielummin olisi kiva jos esittelet videolla joululahjat ? (:

    VastaaPoista
  4. Anot: Voisin kyllä kunhan saan aikaa kuvattua :) Ja Iina: kiitos :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :) Kommentit tuovat iloa bloggaamiseen.