Sivut

maanantai 27. huhtikuuta 2015

So the lion fell in love with lamb.

Viime viikonloppu meni mukavissa oloissa. Meillä oli tarkoitus juoda perjantaina silleen sivistyneesti, mutta ei sitten oikeen mennyt kaikki suunnitelmien mukaan vaan join itse ainakin ihan kivasti. Ja sitten sunnuntaina joimme myös kun kaveri täytti 17 vuotta. Olimme neljästään sinne puoli 3 asti ja sitten laitoin nukkumaan, ja nukuin sinne kolmeen asti kun ei ollut koulua, ja sitten siivosin eilisen jäljet ja lähdin talliin. Oon käynyt nytten kok viikonlopun ajan hoitamassa Eki vauvaa, se on iso poika jo ja osaa melkeen seistä paikalla ilman koko aikaista komentamista. Kyllä siitä vielä hieno suokki tulee <3 Ja sitten Viivi otti kuvia mun mekoista mitkä tilasin silloin joskusn Bubleroomista ja sisko sai sen toisen "korjattuu". Odotan innolla että pääsen käyttämään sitä toista tämän viikonlopun aikana ja sitä toista sitten joskus kunhan tulee tarvetta.

Tuossa kuvassa on liian räike tuo väri mut en enään jaksanut sitä kovin muokkailla :D


 Ja sitten loppuun jotain kuvii mitä oon ottanut joskus aikoja sitten.

Nukkuminen, miten joku niin yksin kertainen asia voi olla niin vaikeaa. Sen mä tajuun jos joku on mun vieres mut yksin. Mikä vittu mua vaivaa? Oon mää ennenkin pystynyt nukkuun normaalisti tallien aikana, ja vaikka mulla ei ois aamutalli niin (sovitaan vaikka että laitan nukkuun 12 aikaa) herään ensinmäisen kerran joskus 2aikaan ja sit tunnin välein oon jonku 5min- 20min hereillä ja nukahdan ja sitten tunnin päästä uudestaan. Haluun mun unen lahjat takaisin =( Ja nytkin kello on 12 yöllä ja mulla pitäs huomenna herätä matikkaa laskeen kahdeksasti. Mut pitää kattoo jaksanko nousta vielä sillon vaan nousenko vasta sillon puol 9.. Ja iltapäivällä on ratsastusta toivottavasti esteitä. Kerrankin kuin voisin jopa mennä ja haluisin mennä. 

Mutta nyt alan selaan jotain sivuja en tiiä mitä mut kuitenki että voi tilata vaatteita netistä kesää varten :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :) Kommentit tuovat iloa bloggaamiseen.