Sivut

torstai 7. toukokuuta 2015

Estekuvia ja höpöttelyä esteistä

Meillä oli tällä viikolla näyttöviikko, eli kakkosen hopsit ja kolmoset tekivät koulu-, ja estenäyytöt, maanantaina koulunäytöt ja tiistaina este. Olin kuvaamassa molemmat näytöt, oon tyytyväinen koska ainakin omasta mielestä sain aika hyviäkin kuvia. Ja kyllä kaveritkin oli tyytyväisiä kuviin mitä otin. Varsinkin estekuvista olen tyytyväinen vaikka alussa olikin ongelmia niiden kanssa mutta sitten kovan työn ja monen monien epäonnistuneiden kuvien ja melkei akun loppumisen jälkeen sain hyviä kuvia. Koulunäytöistäkin san todella upeita kuvia vaikka sää ei ollutkaan ehkä maailman ihanin mutta kuiteskin. Tiistaina rakensin ja muutin ratoja muiden kakkosten kanssa. Vaikka loppujen lopuksi purimme neljästään niitä esteitä pois kentältä kun näytöt loppuivat. Tiedänpähän ainakin ketä en auta viikon kahden päästä..
 Haluisin itsekkin hypätä esteitä, mutta mun pitäs saada hypätä niin paljon enenmän nimittäin tavallaan mulla on pelko esteitä kohtaan. En pelkää sitä että lennän sieltä ja tapan mun jalan, koska se ois tavallaan vaan hyvä asia. En edes ole varma että miksi en tykkää niistä, voi olla että kaikki estekokemukset mitä mulla on ollut täällä koulussa on ollut aika kamalia. Paitsi silloin ensinmäisen vuoden aikana mitkä menin Tikrulla, tykkäsin mennä silloin tikrulla esteitä mutta en enään sen jälkeen kun menin sillä valmennukseen ja lensin muutamia kertoja. Siitäkään mulla ei jäänyt mitään kammoa, mutta täällä koulussa ei ole minulle sellaista hyvää hevosta tullut vielä vastaan. Vielä haluaisin kokeilla Almaa ainakin.





Taidokkaasti ainakin hyppää ;D

Aika söpö hyppy tyyli!







Meijän laama/lehmä/mammutti mikä lie onkaan :D

Ja siellä se lentää



 Viimeisiää kuvissa on Viivi, valitettavasti en hyppykuvia voinut ottaa kun otin videolla sen näytöt. Mutta juliokin ois kyllä aika hyvä, tai ainakin se Viivin kanssa meno näyttää hyväältä ja siillä kuulemma oikeasti pitää ratsastaa sitä joten ehkä oppisin tavallaan semmoisen hevosen kautta menemään kaiken tapaisilla. Ja teen varmaan viikonlopun aikana jos mulla on aikaa niin koulunäytöistä muokkaan kuvia ja muuta.
Olen itse viikonlopun täällä teen kaverille että se tekee seuraavan kun lähen Ouluun juhlimaan ystävän synttäreitä, kun se täyttää 18v. Kylläkin vasta lauantaina jossain vaiheessa kunhan jaksan kun en oikein aikaisin jaksais mennä ouluun vielä, vaikka kylläkin voisin käydä yhdessä kaupassa ennen kuin menen juhlimaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :) Kommentit tuovat iloa bloggaamiseen.