Sivut

sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

If you miss someone, that means you're lucky..

.... It means you had someone special in your life, someone worth missing.

Hei kaikki oletteko tietoisia siittä että olen *ainakin* melkeen blondi? Tiiättekö sen tunteen ku kesälomaa on kulunut viikko ja päivä. Ja oon jo valmis meneen takas kouluun, koska ei oo mitään tekemistä. No okei, saan maalata meijän keinun mitä kylläkin aloitin jo lauantaina ennen kuin vesisade yllätti joten siinä menee vielä jonkin aikaa ja sitten vielä joskus tuo pihapiha pöytä. Sitten ku ne saan niin loppuu tekeminen siihen. No okei pitää leikata nurmikko kuulemma kolmen viikon ajan sentin mittaseksi :D
 Ja sitten on kämppiksen muutto vipalla viikolla, ja myös mahdollisn meidän tuparit ja myös kaverin tuparit niin ja tietty Qstocki. Haluun vaan kerrankin kesäloman jolloin en vain nuku 24/7, mutta ensinnäkin se on aika vaikeeta täältä korpi kylästä. Tiiän että se on tavallaan mun omakin vika että en tee mitään muuta kuin nuku mutta skootterilla ei oikeen jaksais kesän aikana ajella koko oulun seutuu läpi.. Mut jos sitä vaikka ehkä toivottavasti ja mahdollisesti jotain juhannuksena muutakin kuin ois kotona vaan.
En tiiä mikä tässä kuvassa on, mut tykkään tästä silti vaikka näytänkin aika hassulta :D
Tämän kaiken valittamisen takia olisi niin ihanaa kun olisi joku sellainen ihana kesäheila. Koska tällä hetkelläkin voisin olla jonkun ihanan jätkän vieressä ja söpöillä sen kanssa. Mutta ei koska kukapas nyt tälläistä sekasikiötä haluis, haluisin vaan niin takas  11.7.2014 ja 15.5.2015 tai no itseasiassa viimeisestä 16 päivä.
 Ja kaikista parasta tässä on se että mun äiti on päättänyt että oon koko vitun kesäloman kotona. En todellakaan. Okei sen se vissiin sallii että meen viikonlopuiksi jonnekkin, muuta muuten sitten olen kotihiiri. *silmiä pyörittelevä hymiö* Aidon mennä käymään Pudasjärvellä, Oulussa ja niin myös Iissäkin vaikka skootterilla jos ei mikään muu auta D:
  Ja kans ärsyttää kun tässä kuukaus takaperin kävin Oulussa, join silleen sievästi ja sitten se vaan pamahti päähän ja menin sitten kaverin huoneeseen yksin että saan siellä rauhottuu ja oottaa että se menee ohi koska olo ei ollut mikään parhain.. Sitten yksi heppapuolelainen tuli sinne ja ihmetteli että miks oon siellä ja kysy että mikä on hätänä. Minuutin sisällä siellä oli varmaan viis ihmistä mun vierellä ja koitti kysellä että mikä on kun itkin silmiä päästä pois. Joo tiiän että niitä huoletti kun itkin varmaan puoli tuntii putkeen, mutta nykyään itken niin hirveän vähän että sitten just päissään tulee itkettyä kaikki vuoden paskat.
 Mutta kaikista ärsyttävintä tässä on se että kaikki itkeminen kännissä laitetaan aina sen piikkiin että oot liian päissään, joo saattaa olla osittain totta mutta mulla ainakin päissään tulee tunteet paljon enemmän esille kuin muuten, ja itkeskelen minkä kerkeen silloin.. Joo olin ehkä hiukan liian päissään  sen 15-20min, mutta se ei tarkoita että itken sen takia, aina on joku toinen syy sihen minkä takia se itku alkujaan tulee.
Näihin tunnelmiin on hyvä päättä tämä postaus, ja mennä vaikka lukemaan kirjaa ja nukahtaa lämpimään sänkyyn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :) Kommentit tuovat iloa bloggaamiseen.