Sivut

perjantai 12. joulukuuta 2014

Open your eyes and see the beauty.

Vielä viikko koulua ja alkaa kaikkien odottama joululoma! En voi uskoa että enään 12 päivää jouluun. Odotan innolla että ehtivätkö mun tilaamat vaattet kotiin ennen joulua, vai tuleeko ne vasta joulun jälkee. Mulla ei oikeen tuo joulukalenterin tekeminen niin kuin saatatte huomaatte niin onnistunut.. Aattelin kuitenkin laittaa kysymyspostauksen käyntiin ja aikaa on kysyä 22.12 asti ja sitten kuvaan vastausvideon teidän kysymyksiin kotona.
Tiistaina mulla olisi ollut aamutalli, mutta olin laittanut vasta varttia vaille 7 herätyksen illalla joten ei enään olisi ollut järkeä mennä. Teen siitä sitten kokopäivän ensi viikolla. Heräsin kouluunkin myöhässä, mulla oli herätyksiä 7.55 asti puoli 9 mutta heräsin 8.40 ja koulu alkoi viiden minuutin päästä. Meillä onneksi oli koulussa aamusta kielitaidon parantamista joten opettaja ei haitannut vaikka myöhästyin, joten meikkasin ja vaihdoin vaatteen ja lähdin kouluun. Koko viikon ollut hirveän tuskallista herätä aamulla, joka aamu vaan tehnyt mieli jäädä nukkumaan.
Tiistaina pidin myös 17-19 iltatunnit. Olisi pitänyt pitää vain tuo 17-18 tunti mutta muuten tunteja olisi ollut vain tuo ensinmäinen niin pidin sen kaverin puolesta. Ja sitten soitin (mirkan kanssa, se kylläkin oli tukena) viimeisen tunnin oppilailaille että niiden tunti on peruttu. Niina (kuka katsoo meidän tunnit ja tallimestari) oli liian ylpeä minusta kuinka otin ohjat omiin käsiin ja pidin sen toisen tunnin ja soitin viimeisen tunnilla meneville. Hän kehui mut ihan maasta taivaaseen kuinka olen kehittynyt niin paljon :) Olin ehkä liian ylpee itsestä, mutta keskiviikko aamuna ei oikeen meinannut lähtä ääntä, keskiviikkona iltapäivästä ja torstai aamuna oli bändisoittoa joten olen laulanut paljon ja ääni ei ole tykännyt. Tällä hetkellä omistan miesäänen..
Rakas Viivi <3
Keskiviikko aamuna oli ratsastusta, meidän ratsastustunnilla oli vain neljä. Oli mukavaa mennä vaihteeksi pienessä ryhmässä. Tunnilla teimme pohkeenväistöjä ja vastalaukkaa. Menin tunnin Millalla. Milla oli ihana tällä tunnilla. Laukatkin nousi paremmin kuin viimeksi. Olen liian ylpeä Millasta. Torstai iltapäivästä oli digivalokuvausta, jossa otimme ensin kuvia aiheena: ankeus, karuus, rumuus. Menimme ottamaan isosta asuntolasta kuvia. Koska emme keksineet muuta, mutta sieltä sai hyviä kuvia. Itselläni ei ole niitä kuvia koska teimme sen ryhmätyönä.






Ensi viikolla on attoaineita ja ratsastusta. Perjantaina on joulujuhla, ja sitten käyn varmaan kaupassa ja meen nukkumaaa, ja herään iltatalliin neljäksi. Olen joululoman tallissa, teen 19.12- 23.12 ja sitten tiistaina 23.12 päästään kotiin tehdään iltatalli aikaisemmin että päästään pois aikaisemmin. Ja sitten pääsen joulua viettämään. Haluaisin hirveästi mennä joulupäivänä joulukirkkoon mutta pitää katsoo.

Eli kaikki laittamaan kysymyspostaukseen kysymyksiä!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :) Kommentit tuovat iloa bloggaamiseen.