Sivut

perjantai 9. tammikuuta 2015

Moon

Mun on pitänyt jo kauvon aikaa tulla tekemään postaus mutta en oo kerennyt ja muistanut mutta nyt muistin. Kävin tänään Millalla ratsastaan koulun ja kaupan jälkeen. Tehtiin paljon pohkeenväistöjä, koska molemmille se tuottaa ongelmia ja sitten laukattiin aika paljon myös, tehtiin kaikkia erinlaisia tehtäviä laukassa. Millan laukka on nykyään outo varsinkin jos mennään hitaasti, mutta sitten kun antaa se mennä täyttä niin se on sellainen mikä oli viime vuonnakin. Valitettavasti en saanut ketään kuvaamaan, mutta jos käyn sunnuntaina liikuttamassa sen niin voisin käskeä jonkun ottamaan vähän video materiaalia. Laitan tähän sekaisin kaikki kuvat mitkä on jäänyt julkaisematta joululomalta.












Minun uusi ihana koruni minkä ostin clitteristä <3


Ostin tai no äiti osti mulle pudikselle tuollaisen söpö pinkin karvamaton <3 Oon ihan in love tuohon











Mutta nyt menen nukkumaan kello on jo puoli kaksi ja mun pitää herätä puol kahden aikaan päivällä pitämään tuntia kaverille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :) Kommentit tuovat iloa bloggaamiseen.