Sivut

maanantai 16. maaliskuuta 2015

I am strong because i know my weaknes.

Mulla ei uusia kuvia tullut oikein otettua. Muutenkin pitäs saada joku kuvaan kunhan menen ratsastamaan seuraavalla kerralla. Tällä viikolla, on ollut yllättävän mukava viikko. Jos ei lasketa paria juttuu. Leivottiin Viivin kanssa pannareita, jotka oli palaneen maun hyviä :) Vois vaikka seuraaavalla kerralla laittaa pienemmälle lämmön kuin ohjeessa. Sitten kun oikea opettaja ei oo koulussa niin, on hyvää aikaa oppia ja saada asioita tehtyä. Oon saanut yhden opettajan avulla tehtyä todella paljon valmennus suunnitelmaa, vielä pitää jonkin verran tehdä ja sit se on valmis.
Tänä viikonloppuna mulla on tallia ja siinä samalla on Pudasjärven jääravit. Jotka järjestää koulun oppilaan osittain. Ja sinne on pakko mennä tai joutuu korvaamaan sen jotenkin. Ja mielummin mää siellä paikalla oon kuin teen jotain muuta paskaa. Itse tuolostan kaverin kanssa lappuja ja sit näillä näkymin oon keppihevoradalla, väliaikana.
 Muutenkin ärsyttää kun ihmiset, joilla tarkoitan koulun oppilaita niin ei tule koska se on ravipuolelaisten tapahtuma, ja ei ravipuolelaisetkaan auta meitä rakentamaan ratoja kisoihin. Mutta silti minä autan ravitapahtumissa, en valita koska jos en mene niin joudun keinolla millä tahansa sen korvaamaan. Se kuuluu kilpailun järestämis kursiin tai mikä lie onkaan, eli se on pakollinen...
Mulla on alkanut taas tulee sellasii pieniä paniikkikohtauksia tavallaan, mutta ei mitään pahoja kylläkään. Tänään tuli todettua se. Tietyt asiat, ihmiset ja tehtävät asiat mitä pitäisi tehdä, on mun aivoille liikaa ne sanoo että tämä on liikaa ja lykkää paniikin päälle. Vaikka miten ihmiset koittaa saada mut tekemään asioita, ja sanovat että kyllä minä pystyn tekemään sen. Silti mun aivot sanoo että ei, me ei tehdä nyt tuota eikä mennä tuonne. Jonka seurauksena meen vielä enemmän paniikkii ja pakenen paikalta, menen kokoamaan itseni ja sitten teen asian mutta omalla tavallani.
Huomenna on koulua vain aamupäivä jonka jälkeen pitäs etsii Niina ja käydä sen kanssa juttelemassa ja kysyä siltä apua että saisin kirjoitettuu tuntisuunnitelman sille päivälle. En kyllä sitä tuntii haluis pitää mut kuiteski.. Muut menisin ratsastaan mut Jatalla on aamulla ja iltapäivällä tunteja ja vielä iltatunnit niin ei hevoset riitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :) Kommentit tuovat iloa bloggaamiseen.