Sivut

torstai 19. maaliskuuta 2015

Pitkästä aikaa videoo!

Tekiin pitkästä aikaa videon. Aiheena on huoneen esittely, koska siivosin mun huoneen ja vaihtoin järjestyksen. Mun piti siitä edellisestä järjestyksestä kans tehdä esittely mut se sit jäi ku kone alko vittuilee iha urakalla.
Tällä hetkellä en tajua mitää. En tajua meijän luokkalaistan taktiikkaa mihinkään tai kehenkään. En edes halua tietää koska tällä hetkellä mua ei vois yhtää kiinostaa. Jos mua ei huomata niin en miekää huomaa ketään. Tämän päivän olisin vaikka ihan hyvillä mielillä voinut nukkuu, koska aamulla oli vaan fysikkaa ja sitten ois ollut matkailupuolella valmennuksen suunnitteluu, mut en mennyt tunnille vaan tein sitä kämpillä, mikä tarkoittaa toisinsanoen sitä että siivosin kolme tuntii menemään.
  En myöskään näe selkeästi, johtuisikin vain siitä että lasit ei ois päässä. Mutta kun ei johdu, en jaksa enään tätä että kaikki jauhaa paskaa, haukkuu toisen ihmisen alimpaan helvettii kun on mahdollisuus siihen, tarviin lomaa pudasjärvestä ja näistä ihmisistä. En jaksa katsoa näiden naamoja, ja vielä valitettavasti joudun kuuntelemaan ihmisten valittamista asioista X, ja niitä ei kiinnosta yhtäänkään mitä minulle kuuluu, tai miten minä haluan tehdä kyseisen asia.

Mutta niin nyt tällä hetkellä mulla ei mitää muuta asiaa oo, huomenna meen ehkä/toivottasti ratsastaan Alman taas. Mutta nyt siihen videoon, kertokaa minkä videon haluatte nähdä seuraavana ja mitä piditte tästä?

Juuri niin, tunteisiin minä itseni uuvutin
Nyt kun oon, raapinut vähän voimia takaisin

Uuden onnen alttarilla vielä kerran kaikkea minä uhrata en voi.


Näetkö sen surullinen susta tulisi aikanaan
Sillä miehen saat mutta puolikkaan
Lähellä sua rehellinen mä en olisi milloinkaan
Sillä miehen saat, mutta puolikkaan.

Sen sä saat jos sä tahdot silti sen
Sen sä saat miehen käyttökelpoisen
Mut puolet vaan laitan puolet varastoon
Kunnes taas rakkauteen mä valmis oon

Näetkö sen surullinen susta tulisi aikanaa

Sillä miehen saat mutta puolikkaan
Lähellä sua rehellinen mä en olisi milloinkaan
Sillä miehen saat mutta puolikkaan.


Lauri Tähkä,Puolikas

4 kommenttia:

  1. Tallilta ois ihan kiva saaha videoo tai ku ratsastat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ratsastuksesta on videoita niin vähän samanlailla kun kuviakin, kun kuvaajaa ei saa oikein :/ Mutta tallilta voisin ottaa joku päivä :)

      Poista
  2. kiva video, toivottavasti saat elämäs kuntoon:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :) Kommentit tuovat iloa bloggaamiseen.